Monday, August 10, 2009

L!f3

dah berjaya add photo kat profile tapi apasal x keluar kat my page erk????tolon...tolon...anyway...life is full of surprises kan??? n i will will plus alwiz alwiz believe tat "wat goes around comes around"... kenapa????? coz dulu...me myself n i berkesempatan tolong org yg pd saat itu sgt memerlukn apa yg dia perlukan when actually masa tu i myself was in need n was not stable or able to help others but i still do..indeed...now in my crucial time..a person whom is in my position once upon a time ago gigih bantu i when im now so in need...faham tak???? life is too much to ask for more....me myself & i....

2 comments:

yayaIBRAHIM said...

kak nad kena clik kat setting...cube n terus mencube

Norhuda Ahmad said...

baik-baik sikit...jgn tersalah klik nanti mata tengok tak berkelip pula...hihihik