Wednesday, May 4, 2011

aku

macam mana nak jadi aku yang sebenarnya aku bila orang tak boleh terima aku?
keliru dengan aku sendiri bila aku yang aku sendiri kenal dah tak kenal aku lagi...
macam mana lah aku nak jadi aku yang aku rasa aku jer yang akhirnya kenal aku sendiri sedangkan kita hidup dalam dunia sementara ni terpaksa hidup dengan aku aku yang lain...
 aku rasa aku dah cuba sehabis daya mengenal dan memahami, mengalah dan meletak diri dalam diri aku aku yang lain...tapi aku jugak yang terjerat dalam diri aku sendiri.... konflik diri sendiri ni???? tapi... aku yakin...AKU yg diatas sana...AKU yang SATU... kenal setiap aku dalam diri aku aku lainnya... cukuplah ada yang tahu isi aku sebenar aku...Alhamdulillah...mudahan aku belajar dari setiap apa yang AKU YG SATU aturkan dalam sisa hidup aku yang kecil dan kerdil ini... mudahan..... Syukran Allah memberi ujian dari setiap sudut yang ada...akur dan redha...Alhamdulillah :)

No comments: